Kızlar merhaba aranızda anlayanlar vardır belki. 15 gündür gün içinde ara ara beynimde doluşuk başımda bi basınç hissi uyku hali vs yaşıyordum beyşn mr çekilde şükür temiz. Doktor tansiyon olabilir dedi benim kendimi bildim bileli tansiyonum 10-6 civarlarında . Başım fenayken ölçtüğümde 12.8 falan çıkıyor aslında yüksek değil hatta normal kabul edilen değer ama bana göre yüksek geliyor olabilirmi? Benzer durumu yaşayıp çözen varmı hayat kalitemi çok etkiliyor bu durum