Merhaba arkadaşlar. 1.57 boyundayım. 54 kiloyum. Ama nasıl şiş bi karnım var bi görseniz. Doğum yapalı da 3 sene olacak neredeyse. Davul gibi şiş resmen. Spor yapmışlığımda var ama hiç inmedi öyle. Şimdi tekrar spora başlayacağım. Karın şişliğinde karın yağlarında etkili bi öneriniz var mı? Başka bölgelerim öyle değil hiç. Çık tuhaf görünüyor böyle sadece ortan şiş olunca 🙈