balkizannesii yakisiklinin_annesi aşırı hafif diyemem ama taşınmayacak kadar ağır da diyemem orta ağırlıkta
alpinanneesi yakisiklinin_annesi yok olmuyor tam tersi öyle hafif güzel ki yağ gibi itiyorum katlıyorsun kabin boy önceki travel sistem çok kötüydü büyük tü tekerlekleri ben memnun değildim e bebekten aldım ben orda mağaza da görüp alabilirsiniz
aura_meselesi_bu_sekerim Valla hem uygun hem 3 yasa kullanılacak 4 baby var Tommy baby var Yengem almıştı hem 3 yaşında çocuğunu taşıyor bi de pazardan malzemelerini de koyuyor kadin 😅😅😅
tugbacds yakisiklinin_annesi gerçekten miii çok şaşırdım 10000 e almıştım hatta puseti ayrı aldık biz 11000 di kasımda 6 ay olmuş vay canına