kizlar bebegim 3. ay gece uykularini duzenlemistik 8 en gec 8.30 da uyurdu bir kac kez kalkip mutlaka en gec 8.30 da pes ederdi yani 5. aya girdigimizden beri saat 10u buluyor artik pertim cıktı uyuyor dalıyor biırakiyorim
yatagina kendini döndürüyor hareketleniyor uyaniyor ya yine saat sekizde basliyorum uyutmaya yani tam 2.5 -3 saat uyaniyor geri uyutuyorum
geri uyaniyor bomerang gibi kafayi yicem guzeldi uykulari ne oldu anlamadim dönme meraki veya kıprasma meraki nedir bu kadar hayir zaten kolik sonrasi huzursuzlugu var hala 5 aylik tam tum
gun mizmiz gece ne guzel uyurdu simdi oda yokkk varmi bebesi boyle olan veya duzelen ? gunduz koyunca yatagina dönmüyor uyuyor ama bu gece uykulari neden geriledi anlamadim? atak doneminde de degiliz (dönmeyi ögreneli cok oldu bu arada, yeni bir sey ogrendi onu uykuda da uygular desem bence oda degil)