asrinhatasi ya ben spiral için baya bi kontrole gittim hatta 2 ayda bir felan 😀 korkuyordm kayar mk diye bir de adeti doğumdan 11 ay sonra oldum. Şimdi ilk adeti mart’ta oldum ama 3 hafta geçmeden tekrar kanamam oluyor spiralden mı bilmiyorum da dedim acaba bi sıkıntı mı var ondan mı kanama oluyor böylr