Annekizz Sabah bişeyi yoktu az önce pijamalarını giydirmek için üstünü çıkarınca fark ettim neden olur bu değişik bişeyde yemedi yani alerji desem sadece karnında var başka bi yerinde yok
Nurrrrrr233 Annekizz Dün kızımı götürünce bende doktoruma sormuştum islik dedi duş aldır birde sürekli nemlendir vücudunu bir şey kalmıyor
Nurrrrrr233 Annekizz Ayni bizimde böyleydi ara ara olur duş aldirinca geçiyor birde her gün vücudunu nemlendiriyorum
KLORAK Annekizz benim kızımda da benzeri oldu yıkadım nemlendirdim geçti. İsilik gibiydi ama o hafta kendi deterjanı bitmişti bizimkiyle yıkamıştım kıyafetlerini 🤷🏼♀️ ondan da olabilir
limonzeytinmom Annekizz isilik canım bu cok kalın mı giydiriyorsun? Zıbın üzerine 1 tshirt yeterli artık. 31.5 aylık ve 4.5 aylık kızlarım var üşür diye düşünme uyudugu zman üzerine ince bişey ört uyanıkken cok giydirme havalar ısındı.