gizosazra Merhabalar anneler iyi akşamlar evim çok büyük değil 2+1 ama küçük bir bebeğim olduğu için çok çabuk kirleniyor haliyle sizce robot mu yoksa dikey Süpürge mi daha kullanışlı
NmalkoC gizosazra fantom şipşak bence robot süpürge bence gereksiz diye düşünüyorum 2 sinide almadım ama dikey süpürge daha mantıklıdır robot süpürge ablam almıştı heryere giremiyor yani robot aldınızmı 2 ay sonrada dikey süpürge isticeksiniz o yüzden😀
novamom gizosazra bende ikisi de var önce robot almıştım açıkçası şu an dikey süpürgeyi çok daha fazla kullanıyorum elim ayağım resmen robot süpürgenin tüm evi süpürmesi uzun sürüyor dikey süpürge şipşak
Olimbonii gizosazra Kesinlikle kablosuz dikey Süpürge benmde evim küçük 2+1 1 buçuk yasinda oglum dolanarak yer arkasindan süpürurum elim kolum oldu cok memnunum gunde 3 kez ev supursem bile koymuyor artik bana 🤣