1prenses1prens_ Kızlar uygun yollu dikey süpürge bakıyorum. Dyson haricinde kullandığınız memnun kaldığınız süpürgelere açığım..
Niloyamniloyam7212 1prenses1prens_ canım ben dyson kulaniyorum çok memnunum tabi o zamanlar oygun diye aldım ama şuan alamazdim herhalde çok pahli olmuş. Arkadaşim da plihips kulaniyor çok memnun ona bak istersen.
1prenses1prens_ Niloyamniloyam7212 bugün baktık evet biraz pahalı 😂😂 ve o kadar para verilir mi tartışılır hani
Niloyamniloyam7212 1prenses1prens_ yani benim aldığım zaman da o para çöktü bir şeye kapilip almıştık. Ama iyiki aldım çok çok memnunum vallahi😁😁