Merhaba arkadaslar size bir sorum olucakti
Kizim 2 yasina girdikten snra cok fazla degisti sanirim atak döneminden ağlama kirizleri özelikle gece ağlamalari nasil bas edicem bilmiyrm kabus görürmüşcesine ağliyor bu durumu yasiyan varmi
Bu durumla nasil bas edebilirim