Ee011 3yaşındaki oğlumu resmen tanıyamıyorum. O kadar değişti ki, hiç bişeyi kabul etmiyor her şeye muhalefet, bas bas bağırıyor, yerli yersiz ağlıyor vuruyor, bişeyler fırlatıyor daha neler neler🤦♀️ 2yaş sendromunu da dibine kadar yaşadık ama ona kurban oluyum yani onu aratır oldu bu 3yaş. Valla inşallah geçer değilse baya zor, Allah yardımcımız olsun🙏