admin77 Merhaba 7ay 9 günlük oğlum var sürekli kıpır kipir eli ayağı durmuyor yatarken bile kendini bir sağa bir sola atiyor sizin bebisler nasıl folik asit bebeleri mi böyle oluyor yoksa bizimkinin yapısı mi çözemedim.Buyudukce sakinlik gelir inşallah.
Sevvl admin77 ikizlerim var biri hep sakindi biri asla yerimde durmazdı şimdi diğeri de göre göre öyle oldu ben basedemiyoruö artık ne alt alabiliyorum ne yemek ne bi etkinlik ne parkta huzur var 14 aylıklar geçen biri koltuktan düştü biri yataktan ya sinirden oturup gülüyorum artık bakamıyorum ben bu çocuklara diye bakamıyorum yanı zırt zırt ikisi ayrı yerde ay sinirlerim bozuldu neyse haraketli çocuk iyidir😂
ZeydsMom admin77 haraketlii bezin degistirince kac tane tekme yiyorum bir ben biliyorum. Dün doktor kontrolumuz vardi doktoru tekmeliyordu durmadan 🤣
admin77 Sevvl gerçekten şimdiki çocuklar farkli ilk çocuğum kız bu kadar değildi erkek bebekler mi acaba böyle diyordum.Hele bunlar yürüyünce vay bizim halimize.Ama insallah durulurlar 🙈
admin77 Cicektebenimcicekligunlerde evet bi arkadaş ziyarete geldi cocuklari büyük.3 çocuk büyüttüm surekli uyurlardi emmeye bile ben uyandirirdim dedi.Simdikiler hep ağlıyor uyumuyor hareketli diyordu.
Sevvl admin77 valla benım ikiside kız oğlu olam arkadaşım ben böyle şeyler görmedim diyor bence çocuğun yapısı ve aile genetıgı çok önemli çünkü bende öyleymısım annem 2 oğlum var sen benı hüngür hüngür ağlatıyordun diyor 😂
kvrck80 admin77 askimmm dua et bu haline biri 6.5 biri 3 yaşında ikiside hiperaktif ve gör halimi bir yere giderken rezil olurum evime sığmam bir yudum su içsem elimden alırlar koltuklar trambolin heryer heryerde bide her şeye ağlarlar
admin77 kvrck80 ben de inan bir yere çocukla gitmeye korkuyorum.Bazilari günlere,tatillere,kafelere her yere bebegini tasiyor masallah diyorum benimkinde mi sorun var.😂
kvrck80 admin77 bizim çocuklarımız ileri zekalı🤣🤣🤣 ondan hareketliler kendimi böyle avutuyorum çal bu avutma tekniğini🤣🤣🤣
kimbumadam kvrck80 Evet beyinleri hızlı çalıştığı için vücut uyum sağlamaya çalışıyormuş. Avutma kendini yani gerçek😂
kimbumadam admin77 Artık insanların çok hareketli bi bebek demesi komik geliyor Çünkü folikasitten midir nedir hepsi öyle😂
kvrck80 kimbumadam bana da anasınıfı öğretmeni komşum demişti aklımda kalanmi oydu o şekilde avunuyorum ☺️☺️