Bende kanlı pişik yaşadım kızımda sürekli açık bıraktım evde hiç bez bağlamadım.3 gün sürdü her kaka veya çiş yaptığında yıkadım sürekli bir sürü krem denedim tek çare pudra ve kesinlikle bephantol oldu daha öncesinde sudokrem kullanıyorum bırakalı çok oldu bephantol alın önlüyor gerçekten ve pişiği geçene kadar pudra kullanın