Ben de de sürekli basur oluyor. Kabızlık çok çekiyorum. Son zamanda zeytinyağı ile rahatlıyorum. Küçük bir parça Pamuğa zeytinyağı sürüp önce makatın dışına sürüyorum ve biraz içeri doğru itip bekletiyorum. Bugün yine yırtık yüzünden zorlanacak gibi oldum tuvaletten önce de zeytinyağı ile yumuşattım çok fazla acıtmadı