Benimde ikizlerimden birinde bir ayak dışa dönüktü doğum esnasında farkettik detaylı vs hiç birinde görmemiştik. Rahimde pozisyondan dolayı idi. Doğum sonrası ben çok üzüldüm ama sık sık yaptığımız masaj ile düzeldi hiç korkmayın çözümü
Var Allah daha beterinden saklasın. Doğumdan hemen sonra iyi bir ortopedi görsün mutlaka