vaveyla__ Sütümün fazlalığından bebeğimi emziremiyorumm Öncesinde sağım yapıyorum tazyikli gelmesin diye ama yok olmuyor yine içemiyor çünkü hızı azalmıyor sağsam bile. 100 cc üzeri tazyikli geliyor resmen çıldırıcam artıkk offff
Elfgrn vaveyla__ sağabildiğin kadar sağ Ben de aynı durumdaydım 150-200 milim sağdığımı bilirim el mahkum rahatlayana kadar hep öyle sağdım öyle verebildim
cansu3545 İşte Allah kimine bol kepçe veriyor kimide ben gibi mamaya mecbur kalıyor 🥲 nasip. Allah yardımcınız olsun her annenin işi zor benimde yara oldu zaten az geliyordu şimdi hiç emziremiyorum.
hry410_ Ters emzirme deneyin bide emzirirken kendiniz geriye yaslanın makine ile değil de elle sağım yapın
melera Bende öyle oldum ilk başlarda. Öff ne cektim süt birden indi ikisinede taş gibi oldu sağa sağa rahatladım birde arkaya doğru uanarak emzirin dik oturarak degil püf nokta
vaveyla__ melera evet yapıyorum onu yine olmuyor, makasta yapıyorum olmuyor İçmeyi bıraktığında elimle bakıyorum bebeğin kafasına fışkırıyor resmen dokunmayla, ağlıcam artık 😢
minniks vaveyla__ emzirme oncesinde elinle sagmaya calıs makinayla sagdıgında sut cogalır bende cok yasadım geri yaslanarak emziriyodum yada yatarak
Gakkoyenge Bebeğin eğer küçükse sabret zamanla geçiyor bebekte onunla baş etmeyi öğreniyor sağım daha çok arttırır
vaveyla__ Gakkoyenge 1 aylık, sürekli boğuluyor korkuyorum artık bir gün nefessiz kalacak diye. Öyle oluncada 3 5 dakika anca emmiş oluyor
minniks vaveyla__ evet yan uzanıyosun hangi gogusunden emzirceksen o tarafa dogru bebegide yanına yan yatırıp gogusunu veriyosun
minniks vaveyla__ rica ederim uyku aralarındaki emzirmeye dikkat edin sadece uyuyup kalmayın Allah korusun