AleynaNur228 O antibiyotiği acilde yazdılar bana boğaz enfeksiyonundan dolayı acildeki doktor süte geçse de bir zararı yok dedi ama eczanedeki adam içtikten 4 saat sonra emzirsin demiş kafam karıştı ya kullanan var mı