Duygusalbiranne bizde de kış mevsimi girdiğinden beri kuruluk oluşmuştu yanaklarda ve bacaklarda özellikle. Hipokort verdi doktor bir faydasını görmedim. Araştırmalarım sonucu mustela stelatopia nın duş jeli ve vücut nemlendiricisini aldım. Geçti bikaç gün içinde. Her banyo sonrası ve gün içinde özel bir nemlendiriciyle(bioderma atoderm serisi de iyiymiş)bol nemlendirin. Geçmiş olsun.