Dilosko Merhaba işe başlacağım için bakıcı ile anlaşacağız . Sabah 8-16 çalışacak . Öğlen arası 1 saat bende evde olacağım. 15 bin düşünüyorum ama ben piyasayı bilmiyorum. Siz ne kadar ödüyorsunuz ?
Edizsmoy105 Ben 9bine anlaştım şubat ayında ama ben yarım gün çalışıyorum en geç 13 30da evde oluyorum 15bin iyi fiyat güvenilirse bence paraya çok takılmayın
alparslan1_ Dilosko kabul ederse karşı taraf olabilir. Çünkü bana az geldi. Genelde sigorta+ asgari veya daha üstüne çalışıyorlar.
Dilosko alparslan1_ inşallah kabul eder diye düşünüyorum çok çok küçük bir ilçede yaşıyoruz çünkü . Teşekkür ederim 🙏
alparslan1_ Dilosko insan çalıştığını resmen bakıcıya veriyor yani zor bir durum ama inşallah daha da düşük fiyata anlaşabilirsiniz
Dilosko alparslan1_ öyle maalesef . Artık dönmek zorundayım mecburen . Artık kaç derlerse bakalım 🙏teşekkür ederim 🙌