Cyln 2 ay oldu doğum yapalı. Lohusalıkta aşırı terledim. Şimdi ise yine terliyorum ve koku çok fazla oluyor.Normal hayatta kokuya hassasiyeti olan biriyim. Her gün duş alıyorum. Kendimden soğudum resmen. Bu ter lokmanın çözümü yok mu ??
bilbakalim Cyln banada çok oluyordu kendimden tiksiniyordum bide ağustosta Doğum yaptım ev ateş gibi oluk oluk ter akıtıyodum . Şimdi öyle bi sorunum kalmadı herhalde hormonlar normal seviyeye dönünce geçiyor diye düşünüyorum
petitehatunn Cyln ben hiç terleyen biri değilim normalde. hamilelikte de terlemedim hiç. Ama doğum yapınca sürekli sırılsıklam oluyordum. gerçekten hormonlarla alakalı sanırım. üç aylıkken bebeğim geçti
Cyln petitehatunn bende terleyen biri değilim normalde ama lohusalıkta ömrümde görmediğim kadar ter attım su an kokuyorum resmen:( duş alsam da kokuyorum piskolojim bozuldu. Süt bezleri ile ter bezleri beraber çalışıyor sanırım. İnşallah benimde düzene girer üçüncü ayda
Kizimkuzum 3 buçuk ay oldu doğum yapalı. Bende de aynı sorun var. Regl olmadım henüz o yüzden mi acaba diye düşünüyorum.
Cyln Kizimkuzum terle baş etme yönteminiz nedir acaba? İki sene adet olmayan insanlar biliyorum iki sene kokmuşlar mıdır 😕 ben mi abartıyorum. Eşim de diyor sen kokmazdın doğumdan sonra senin terin kokuyor bu geçici bir durum diye.adam uzaklaştı resmen benden
Kizimkuzum Cyln maalesef bir bas etme yöntemim yok sık duş almaya çalışıyorum bebisle ne kadar olursa iste. Emzirdiğim için parfüm vs de kullanmıyorum. Çözümüm yok yani 😟