Kızlar ya 8 ay 19 günlük bir oğlum var, uykusu geldi mi meme istiyor alıp emziriyorum ninni söylüyorum uyuyor. Bazen yatağına yatırırken uyanıyor deli gibi ağzıyla meme arıyor tekrar emziriyorum 5 dakika sonra uyuyor hemen. İyi hoş da yarın bir gün sütüm falan kesilebilir ne bileyim yani, her zaman böyle uyutamam sonuçta. Memede uyutmaktan nasıl vazgeçirebilirim? Uyanıkken yatağına yatırıp pış pış yapıp uyutmayı denedim ama yok uyumuyor asla. Desteksiz uyuyan bir bebek değil. Bu konuda bana bir öneriniz var mı acaba?