Laydaren Poncikkkk Ben beğenmedim. Beğenen çok varmış. Ama kokusu biraz rahatsız edici. Banyoya takmıştım küçük bir alan. İlk günler yoğun ve rahatsız edici, sonraki günler neredeyse hiç koku. Söylendiği gibi uzun uzun da gitmedi bizde.
Mmeelliikkeee Poncikkkk bunun otomatik oda kokusunu kullanıyorum bence güzel , ağır koku sevmem rahatsız etmiyor beni
ozlemzmr_ Temizliğin esintisiydi galiba çok beğeniyorum banyoya her girdiğimde ferah bi koku oluyo ve prizden çıkarıyorum bazen kurutma makinesiyle ortak onun prizi kokusu kalıyor gerçekten memnunum