Mrt06 2gündür ishal kusma var serum vurdurunca biraz gecıyo etkısı gidince başlıyor bısey yemiyo başına gelen var mı ilaçlar pek işe yaramıyo
PamukPrensesannesii Mrt06 ay bizimki de dünden beri kusuyor. Acil iğne vurdu tek. Ama hala kusuyor ne olck bilmym
ddenzege Mrt06 bızımde aynıydı ateşte vardı.bağırsak enfeksiyonu çıktı yatış oldu . Gecmıs olsun size de
Mrt06 Peyker19 ateş hafifi geliyo karın ağrısını bılmıyorum daha 1bucuk yaşında 3kere acile gittik kanı temız diyolar serum veriyo
Mrt06 PamukPrensesannesii ddenzege bızde dün gece yattık bu sabah rota virüsü olduğunu öğrendik ,sızlere de çok geçmiş olsun