Merhabalar , kızım 8 ay 3 günlük cuma günü bir ateşlenme durumu yaşadık 4 gündür antibiyotik ilaç kullanıyoruz ilk zamanlar ağlayarak uyandığında ateşe bağladım ama dünden beri ateş yok gece uykuları kabus oldu ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı sakinleşmesi zaman alıyor hiç böyle yapmazdı , ilaçla alakalı mı ayrıca şuan atak dönemindeyiz sizde yaşıyor musunuz 😣😣