Kızım 67 günlük geçen haftalarda gaz sancılarından duramıyorduk sürekli ağlıyordu gaz sancısı biraz hafifledi gibi bu sefer de uykusuz kalırsa ağlamaya başlıyor plastik uçla emiyor memeyi hiç öncesinde böyle yapmıyordu ağlama hariç bugün sürekli kafasını çekti hiç emmek istemiyor sürekli sallamak uyumak istiyor normal mi yoksa memeyi emmeyi bırakacak mı 😒 kafam çok karışık yardım