Malumunuz yarın anneler günü. Annem hiç çiçek istemez soluyo vermeyin boşuna para der ama yemeğe çıkaracağım bir de minik bir saksı çiçeği alaym dedim. Vallahi minik ya minicik üzerinde 2 3 çiçek ya var ya yok adam 400 dedi 🙄 merakımdan az daha büyükleri sordum 500 600 saydı iyi günler deyip sessizce uzaklaştım 🤣 bu kocalar bu yüzden mi çiçek almıyo bize kızlar 🤣 siz ne alacaksınız anneler gününde