Benim oğlan 8 aylık asla emeklemiyor. Sürekli ayağa kalkıp yürüme çabasında ama yapamadığı için ağlıyor😀 bende tutup yürütüyorum gülüyor.. emeklemesin ya boşver uğraşılmaz zaten😀 bende hiç emeklememişim annem der, 1 yaşa yakın direk yürümeye başlamışım