Kızlar 6 buçuk ay oldu sezeryan olali nerdeyse 25 gündür sol tarafım acıyor bişey değdikçe,pjamam geldikçe,tezgaha değince falan hafifde şişlik var.sağ tarafimda geçmiş gibi orda bisey yok.doktora gittim 1 hafta önce eliyle dikislere bakti iyi görünüyor dedi ultrasonla baktı bisey yok dedi dinlen vs.dedi.o zman neden bu kadar aciyor?başina gelen varmi kızlar bu zamanlarda iç dikişler açılmış olsa ultrasonda gözükürmüydü?