Kızlar ailecek boğaz engeksiyonu geçirdik bi ay oldu antibiyotikte kullandık sürekli tekrarlıyor. Atlatamıyoruz vücut agrısı ense kökünden kulağa yayılan boğaz ağrısı gibş ateş titreme bu nasıl bişe anlamadım mahvolduk. İlk defa böyle bi hastalık görüyorum geçiyor gbi görünüyor tekrarlıyor sürekli . Doktorlar sadece antibiyotik yazıp yolluyor. Bence onlarda bilmiyor ne oldugunu. Var mı bu hastalığı yasayan bizim gibi. Gercekten napmamız lazım bilmiyorum çok kötü bişe