alparslan1_ Minel-inannesi benimki ondan mı bu aralar oluyor. Çilekten olmuştu da domatesi ilk defa duydum
Minel-inannesi alparslan1_ ay benim deli dana alerjik bi bebeydi, baslarda ispanak, pancar bile pisik yapiyodu. Simdilerde yesil erige takmis vaziyette o da yapiyo heralde. Dolabi ne zaman acik gorse alir hemen 1tane😄
balli_cilek BENOYLEUYGUNGORDUMM domatesi yemeğin içinde verdim. Dün akşam. Bir şey olmadı bugün sabahta menemen deneyeceğim bakalım