Selam kızlar saçlarım avuç avuç çok kötü dökülüyor moralim çok bozuk denemediğim şampuan denemediğim tonik denemediğim ilaç kalmadı kuaföre gidip saçlarımdan biraz kestireceğim ve kuaföre gidip kuaföre ne diyebilirim hiç yaptırmadığım için soruyorum saçlarınızın canlanması için parıl parıl parıl parlıyor ya daha kabarık canlı duruyor onu ne deniliyor ondan da yaptırsan faydası olur mu