yasemin1812 Kızlar buzluktan çıkan sarmayı nasıl pişiriyorsunuz çözülmesi için falan ne kadar bekleyeceğiz
BENOYLEUYGUNGORDUMM yasemin1812 çözülmesini beklemiyorum. Direk suyunu tuzunu katıp pişiriyorum. Pişmesine yakın yağını atıyorum
melera Beklemiyorum tencereye dizip suyunu verip kısık ateşe bırakıyorum. Gerek yok beklemeye çözülmesinin.