Arkadaşlar bebeğimde Bir haftadır birkaç sorunla karşılaşıyorum bu sefer farklı bir durum bebeğin memeyi ya da biberonu tam vakumlayamıyor yani çekmiyor güçsüz çekiyor düşünün biberondaki sütü bile içemiyor gelmiyor yani o kadar güçsüz çekiyor normalde böyle bir durum söz konusu değildi çok güzel içiyordu aynı biberon aynı başlık hiçbir şekilde değiştirmedim memeyi de alıyordum memeyi de bir haftadır 10 gündür reddediyor 40 günlük daha böyle bir durumu yaşayan arkadaşlarımız var mı nasıl bir çözüm buldunuz