Haftalar sonra hatta aylar sonra bile bu yöntemle süt arttırma ve emzirme yapılabiliyormuş doğum yapmayan evlatlık alınan bebekleri bile emzirenler olmuş. Bu yöntem hakkında bilgisi olan ve deneyen oldu mu bebeğim 10 aylık 1 ay önceye kadar da sütüm vardı meme reddi yaşadığımız için bu durumdayız.