Aylizinannesi54 Fissler düdüklü tencere almayı düşünüyorum ama gerçekten patlamama garantilimi kullanımı kolay mı temizliğinde dikkat etmem gereken bir detay varmı ve gerçekten memnun musunuz ilk defa düdüklü kullanacağım alırsam 🥰
Guneskiz48 Aylizinannesi54 bende var kendim bir kere denedim kullanmayı çok yemek pişiren biri değilim o yüzden gerek duymadım bu zamana kadar birde ne olursa olsun çok korkuyorum güvenemiyorum ama etrafımda kullanan herkes çok memnun çok pratik diyorlar
sifirekran_bolkitap Aylizinannesi54 fissler bir efsane😃 ben çok seviyorum gerçekten çok kısa sürede pişiriyor.
Gly_87 Aylizinannesi54 kullanimi cok kolay hic korkma, efsane bisey,etli yemeklerde tencere basinda zaman öldurdugim gunlere yazikmis diyeceksin🥰🥰
zahis Aylizinannesi54 bende iki tane var :) çook memnunum kullanımı kolay temizliği kolay ve çok pratik tavsiye ederim 🌸
Aylizinannesi54 Guneskiz48 bende çok korkuyorum o yüzden araştırdım fissler iyi demişler geneli yemek yapmaya saatler harcamak istemiyorum günlük yemek hazırlıyorum çok vaktimi alıyor düdüklü ile et bile yarım saat imiş çok iyi gelir bana öyle ama işte bi bu marka biraz güven verdi alışırsam korkumu yenerim galiba🙏🏻
Aylizinannesi54 sifirekran_bolkitap kullanımı kolay mı peki hiç kullanmadım düdüklü yani yapabilirmiyim bilmiyorum annemde kayınvalidemde kullanmamış gösterecek kimsede yok o yüzden çekiniyorum🥲
sifirekran_bolkitap Aylizinannesi54 en kolay düdüklü bence rahatlıkla kullanırsınız. Zaman tasarrufu çok iyi