balyanaklibebe bi hevesle gidip en iyisi diye oioi aldım tadım aşaması bittikten sonra neredeyse kullanamaz oldum şimdi öylece kaldı. Elde yıkamama rağmen belli bir süre sonra koku oluşmaya başladı ve kokudan dolayı oğlum yiyemez oldu. Bence sırf etrafın abartmasına gelmenize hiç gerek yok mika bi mama tabağı yeterli olur diye düşünüyorum. Şuan oğlum 10 aylık neredeyse her öğünü kasede ve ya tatlı tabağında yiyor zira öbür türlü sığmıyor. Tabiii ki yine tercih sizin 😌