damaklari şiş daha çıkmadı, çıksada oda bizde rahat etsek 🤕 sürekli kucak istiyor oyun istiyor dışarıyı seviyor ama havalar çok kötü ankarada balkonda takılıyoruz 10-20 dk, oyuncaklariyla oynuyoruz konuşması için pratik yapıyoruz müzik dinliyoruz masal okuyorum falan klasik şeyler yemek yapacağım zaman mama sandalyesine koyuyorum eline havuç salatalık veririm oyuncak koyarım bi 30 dk oyalanir böyle, bazen kanguruya koyarim kucağımda öyle yapmaya çalışırım işlerimi şimdilik bu şekilde bakalım 😍 sizin minnak ne durumda bu arada emeklemiyor da çaba da yok daha erken sanırım