Merhaba arkadaşlar kızım 5 aylık olacak ve hamileyim sanırım erken test yaptım pozitif çıktı henüz doktora gitmedim aklıma takılan soru şu benim sütüm mastit olduktan sonra çok azaldı mama destekli gidiyorum şu an sizce hamile olduğum için sütüm çoğalır mı tekrardan bilgisi olanlar yorum yazabilir mi 😍