Shaggy_ Kızlar 20 mayısta işe döneceğim. Salı günü annemle teyzem gelicek bana yardım etmek için. Buzluk tarifleri verebilir misiniz ? Mantı,börek, köfte,kebap yapacaklar başka öneriniz var mı ?
sezer2022 Shaggy_ bende oğlum 15 aylıkken işe dönmüştüm 🥹 ne güzel yardım edenin var,, bu arada ben nohut bezelye fasülye gibi yemekleri fazla pişirip, yarısını pişmiş şekilde de buzluğa atıyorum haberin olsun (patates dışında hiç bişeyin tadı bozulmuyor)
Noname21 Shaggy_ köfte yapıp buzluya onlu onlu at ben hepsini nefis yemek tariflerinden yapıyorum Esra chef köfte tarifi Mantı atmam buzlupa ama uzman kasapın hazır mantısı güzel yani bence onla uğraşma Fasülye falan atabilirsin nohut fasülye haşla Sarma yağabilirsin biber doldur at Patlıcan kızart at direk karnıyarık şeklinde de atabilirsin
mucizem24 Shaggy_ benim de dönüş tarihim 23 mayıs bırakacak kimsem yok şuan 6 ay ücretsiz alıcam 😢 ben kurabiye poğaça pişiripte koyuyorum çıkarıp çözdüğümde tazecik oluyor
Shaggy_ sezer2022 Allah razı olsunlar hep yardım ederler bu gün daha dip köşe temizlik yaptık beraber ☺️ Olabilir yemeği yaparken herşeyini koyup biraz pişirip mi ayırıyorsunuz
Shaggy_ Nacafa İçli köftem var biraz onu idare ederim. Bildiğiniz güzel poğaça tarifi var mı istesem 😊
sezer2022 Shaggy_ yok canım komple pişmiş yemeği iyice kavanozda sık kaldır 🥰 yeni pişmiş gibi oluyor
fluoksetin Shaggy_ nefis yemeklerde pizza poğaça tarifi var onu öneririm neli yaparsan yap tarife birebir uyuduğunda yumuşacık poğaça lar oluyor
sezer2022 Good_mother acil durumlarda 40 kat katkılı hazır şeyler yemekten iyi canım, çalışıyorum o kadarını araştıramadım
Shaggy_ Noname21 Biber kıymalı olsa lezzet sorunu olur mu acaba. Karnıyarığın herşeyini pişirip atayım dimi ? Ben 29 yaşındayım ama hep çalıştığım için biraz eksik kaldım bu konularda 🙈
Noname21 Shaggy_ karnı yarık evet pişmiş şekilde uzun saklama kapları var buzluk için karnı yarığı pişir tepsiyle huzluğa koy donunca poşetlere koy öyle de oluyor Biber dolmasını kıymalı sevmem öyle denemedim ama kıyma buzluyla bir ay dayanır haberin olsun aylık yap yani Senin yerinde olsam soğan doğrar atarım domates püresi yada doğrayıp at büyük kolaylık Salata yapıp atanlar var tuzsuz yağsız ki bence çok rahat olur Ben yemek kalınca onu da buzlupa atıyorum bir ay içinde çıkarıp yiyorum mesela sulu köfte gibi İzmir köfte gibi 😀
denizzalp Shaggy_ aynen pişmiş et bişey olmaz tadida bozulmuyor. Ama Eti yeni alın buzluktan çıkan kıymayı pişirip tekrar buzluğa atmayın ☺️
sezer2022 momybaby evet canım iyice sık, bende burda bi annemizden öğrenmiştim sürekli dua ediyorum ona 🥹
Esinzhl sezer2022 bu kavanozlanan yemekler buzluğa atılmıyor herhalde değil mi sıcak sıcakken domates konservesi yapar gibi yapılıyor doğru mu anladım acaba 🫣
Shaggy_ Noname21 Karnı yarığı yapıcam kesin hatta annemlere yemek gibi de olur fazla fazla yaparım sonra dediğiniz gibi buzluğa koyarım. Soğan domates de çok mantıklı işimi hızlanırım. Çok teşekkür ederim 😘
Shaggy_ mucizem24 Bende 6 ay ücretsiz aldım o bitiyor işte şimdi 9 ay 23 günlük olucak kızım ben başladığımda. Babaannesi bakıcak o da yemek yapar eminim ama ben yük olmak istemiyorum o yüzden dedim hazırlık yapayım. Allah size de kolaylık versin 6 ay ücretsiz bitince ne yapacaksınız
bebitonunannesi_ Shaggy_ milföy hamuru stokla,içli köfe sarma -dolma,kurabiye ,çiğköfte yap stokla ,böreklik yufka filan bunlar hepsi buzluğa girer
Shaggy_ bebitonunannesi_ Milföy hep tutuyorum zaten iyi oluyor gerçekten. Bildiğiniz güzel tarifler varsa börek için paylaşabilir misiniz