Kızlar bol köpüklü olmuyor hiçbi zaman. Bir yerde yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Kahvesini de bol ekliyorum sonra karıştırıyorum ve pişirmeye bırakıyorum. Ne yazıkki biri köpüklü olsa diğeri olmuyor karaca marka bide. Şöyle yapınca köpük artıyor dediğiniz öneriler varsa dinlerm