Mnktrtaaa ıspanağa yoktu. Yumurtaya aslında yokmuş galiba ya da çabuk atlattı. O dönem ben süt ve süt ürünleri, susam, kuruyemiş, yumurta diyetindeyim. Süt ürünleri en son olmak üzere hepsini yavaş yavaş açıp denedim.
Belirtiler de mukuslu yeşil kaka, aşırı/kokulu gaz, karında guruldama, kilo alamamaydı. Kakada kan, vücutta egzama olmadı bizde. Ben diyete başlayınca diğer belirtiler de kayboldu zaten. Ek gıda sonrası 10. Ayda keçi sütü ile açtım bebeğimin diyetini de. 4 ay kadar yoğurt yiyince ağız kenarı kızardı ama şimdi o da geçti. Yumurtanın da önce sarısı sonra beyazını verdim vaktinde tepki göstermedi.