Herkese merhaba bebeğim 3 aylık ancak ana kucağında vs uyumuyor ya bebek arabasında gezerek uyumak istiyor ya da memede uyuyor ayağımda sallamak son çarem kaldı galiba. Ayağında sallayarak uyutan var mı sağlıklı değil doğru değil diyorlar bende çok karşıydım ama insan her şeyi yapıyor😅 fikirlerinize ihtiyacım var