utkummm
Benim kizimda 3 ay 13 günlük maşallah benimkini hic salmadim ne beşikte ne ayakta salamadan uyuyor direk kendi kendjne gece 11 uyuyor hic kalmak bilmiyor sabah 9 kadar emiyordum sutum kesildi şuan mama ile besleniyor biberona alisma sürecinde yari biberon yarı şırınga bende gece uyanmadigi icin deliyorum hic açılmıyormu anlamiyorum kaldırıyorum uykusunu açıyorum geri uyuyor gece 2 kere beslemem lazim 90 cc ama kalkmıyor 60 zor iciyor yada içip kusuyor ben napicam