melisa001 ben de sizin gibi durmayan kanama nedeniyle kürtaj olmuştum. Sonra inanılmaz iyi geldi ve adetimin hiç gününü kaçırmadım uzunca bir süre çok düzenli oldum. Durmayan kanamamın sebebi bu olayın 6 ay öncesinde bebeğimi düşürüp olduğum kürtajın temiz yapılmamış olmasıymış. Maalesef içerde çok fazla kirlilik varmış o da kanama yapıyormuş. Çikolata kistleri de oluşmuş vs. Spiral taktırmadım ama onu da şimdi taktırcam.