Sdr123456 sizin makinada öyle mi bilmiyorum ama benim makinanın yumuşatıcı gözünde max yazan çizgi var, yumuşatıcı o çizgiyi geçerse boşa gidiyor çamaşırlar kokmuyor ama o çizgiyi geçirmezsem yıkanırken zamanında çamaşırlara alıyor ve mis gibi kokuyor. Bende bunu çok sonradan öğrendim, önceden benimde hep yumuşatıcı boşa gidiyordu çamaşırlarım kokmuyordu.