Ögle uykularimiz artik yok gibi gece gec yatiyor gunduz 10_11gibi uyaniyor bazen yarim saat anca yatar sizce bu gelisimi icin sorun olurmu?korkuyorumda gecelerde bazen korkuyor yataginda oturuyor bu aksamdan uykusun duzene sokmaya calisacagim Allah yardimcim olsun