4 ay 20 gunluguz müzikli oyun halısı da vakit geçiriyoruz biz biraz biraz oturuyoruz oturmazsak acayip bağırıyor çünkü bende oturtuyorum 10 dk falan ara ara. A101in sitesinde ben köpeğim vs. 6li kitap var onlara bakıyoruz . Zeka kartları çıngırak toplar vs. Şarkılar söylüyorum . kanguru ya koyup evde öyle geziyoruz çok kucakciyiz çünkü o arada gezerken masal okuyorum şuan en sevdiğimiz şey oturmak ayakta durmak 😄