Oğlumuz şu an 6 ay 3 günlük hala ek gıdaya başlayamadık üzgünüm. Boynunun sol tarafında bi şişlik vardı üst solunum yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotik verdi ilaçla gözlemliycez. Haftaya kontrolünden sonra ek gıdaya başlıycaz. İlacı içerken artık anlıyor hemen ağzını buruşturuyor tadını sevmiyor yarısını yutuyor yarısını çıkarıyor tam ek gıdaya başlayacağımız zaman bu şekilde olması çok moralimi bozdu. Alerjik Bi bebek olduğu için bu zamana kadar bekledik. (kuruyemiş, susam, mısırunu) alerjisi var. Umarım ek gıda da bu antibiyotik yüzünden red yaşamayız. Var mı böyle bir süreçten geçen desteklerinize ihtiyacım var