Kızlar merhaba ,
Bebeğim 5 gün sonra 4 gün sonra 3 aylık olacak. 2 aylık olduktan hemen sonra kusmaya başladı. Birkaç kez hastaneye götürdüm birşeyi olmadığı söylendi ..Fakat şuan hala fışkırır tarzda kusmaya devam ediyor ve iştahsız . Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim