Mlkkrm Kızlar oglum 18. Ayda 82 . Cm di cevremdeki herkes asırı kısa kalmıs dıyor sızlerın kac cok kafama taktım ya normaldr uzun bı bebektı syan kısa
busenihicalakadaretmez Mlkkrm benim oğlum 84cmdi ama 82cmde bir buçuk yaş için az bi boy değil bence gayet iyi.
Mavili-mavilimorcicek Mlkkrm Kızım 84 cm di.Kisa diyenlerin gözleri kör olmuş bence.Gayet de normal kısa değil merak etmeyin.
Ogibuse Mlkkrm 1 yaşında oğlum 78 cm şimdii doktor kontrolde yada sağlık ocağı normal diyorsa çevreye ne düşer 🤣 bakma kız onlara bozma moralini her çocuk kendine özel gelişimi farklı bi boy aralığı vardır mesela 18 ayın ortalaması 83 cm miş zaten normall yani
mrsjale Mlkkrm şuan 19 aylık , geçen ay kontrolünde 82 cm ,12 kilo çıkmıştı . Bakınca zayıf görünüyor ama sağlıklı ve normal bence , doktorda aynısını söyledi. İri yarı topaç gibi olcak diye bi kural yok ki duyma söylenenleri sıkma canını 🙃🥰