pamukluanne Bana bi kaç kişi gaz damlası olarak sab simplex önerdi kızım geceleri resmen nefesi kesiliyor elimde lütfen bana yardım edin
Eymenbusra pamukluanne metsil zinco biogaiga kullandım en iyi gelen sab simplex oldu onunla devam ediyoruz
KuzeyinAnnesi03 pamukluanne Nurse kullanıyorduk bıraktık oğlumun gaz sorunu bitti damaltiyorum hemen emziriyorum çok iyi geliyor
Prenses_Liya pamukluanne Bizde çok çektik Nurse harvays var iyi beraberindeki zingo kullandık Kimyon veriyordum ne gecem ne gündüzüm vardı Mama veriyorsanz manasına zeytinyağı koyun suyuna koyabilirsiniz içirin sindirimi kolaylaşır su ve zeytinyağı karışımıda bebeklerin bedenlerine çok faydalı
denizali214_ pamukluanne merhaba canımm öncelikle sakin kalmaya çalış. Panik oldukça elinden birşey gelmiyor. Yani benim öyle oluyordu. Benim bebeğim de hala gazlı. Ben kundak yapıyorum. Dik bir şekilde kucaklayıp sırtını pıt pıt vuruyorum. Daha hızlı çıkarması ve sakinleşmesi için de hafif zıplıyorum.
pamukluanne Eymenbusra doktor da bize Metsil yazdı ama çok iyi gelmedi gece saati geldi mi ayakları karnına doğru çekip çığlık atıyor ağlıyor
balmom59 pamukluanne önceliğin nurse harveys olsun şurup olanını dene o işe yaramazsa diğerlerinden dene Biogaia kesinlikle önermem ama her bebeğe farklı işliyor benimkinde tam tersi daha çok sancı yaptı zaten gaz damlasıda değil bu bağırsak düzenleyici internette şikayetvar dan okuyabilirsin
denizali214_ Damla olarak nursey harveys ve Probiyotik kullanıyoruz az çok faydasını gördüm ama sırtımı sıvazlamak ve az önce dediğim şekilde gaz çıkarmak kadar etkili değiller